اسپنک یکی از متداول ترین روش های تنبیهات بدنی هست که شامل سیلی زدن یک چند باره به کفل هست که معمولا با دست یا ابزار هایی مانند تسمه,کمربند , پدل و چوب زده میشه.

در بعضی از مدرسه ها برای تربیت و یادگیری دانش آموزان بین سنین 6 تا 18 سال اسپنکینگ رواج داره(این کار معمولا با اجازه ی پدر و مادر صورت میگیره)بیشترین حالات اسپنکیگ به شرح زیره:

1-کسی که قراره اسپنک شه روی زانوی اسپنک کننده میخابه و اسپنک کننده با دست یا شلاق کارش رو شروع میکنه.

2-کسی که قراره اسپنک شه روی یک نیمکت صاف روی شکمش دراز میکشه و اسپنک کننده کارش رو شروع میکنه.

3-کسی که قراره اسپنک شه روی یک میز میخوابه طوری که پاهاش رو زمینه و بالا تنه اش روی یک میزه خوابیده.

4-کسی که قراره اسپنک شه خم میشه تا انگشت های پاش رو بگیره که البته در این حالت نباید زانو هاش خم شند و بعد اسپنکر کارش رو شروع میکنه.

خب…اینا یه تعریف کلی از اسپنک و طریقه ی اسپنک بود.که ادامش رو برای پست بعد میزارم

250 پاسخ to “”

  1. v Says:

    salam
    kheily jaleb bood.

    man asheghe spank hastam vali na zanane pooshi!

    va khoshhalam avalin nazar ro dafdam

    • محسن Says:

      سلام به همگی
      محسن هستم 28 ساله و اسپنکر حرفه ای و دارای سابقه… خانم ها، دختران و پسران زیر 26 سال که دوست دارن تنبیه بشن و یک جلسه اسپنکینگ براشون برگزار کنم، به این ایمیل پیام بدن: MOHSENAZAD686@YAHOO.COM لطفا کسانی که واقعا حضوری قرار میذارن پیام بدن!
      منتظر دیدار

  2. تیرداد Says:

    براتون آرزوی موفقیت دارم…..امیدوارم سایت بسیار پر باری بشه.

  3. کمربند Says:

    سلام!
    منم یه وبلاگ خدا بیامرز دارم!
    با اجازت فیلترش کردن!
    خوشحال شدم با سایتت آشنا شدم!
    خیلی از اسپکینگ مطلب بزار!

  4. علی کوچولو Says:

    ممنون. موفق باشید. به من هم سری بزنید

    http://ttanbihat.blogfa.com

  5. behzad Says:

    salam man donbale ye spankere herfe ei migardam . harkas inkarast baram off bezare
    behzad_spankee@yahoo.com

  6. ایمان Says:

    salam har ki slave mikhad hastam
    brine_mind

  7. مریم Says:

    سلام فیلمای اسپنکو غیر از اینترنت از کجا میشه تهیه کرد

  8. بینام Says:

    اگر عکسی از اسپنک کودکان یا نوجوانان پسر، البته با لباس داری برايم بفرست

  9. رضا اخباری Says:

    سلام اگه فیلم خوب درباره اسپنک دارید لطفا بفرستید

  10. سعيد Says:

    خيلي خوب بود من 29 سالمه و اسپنكرم هميشه دنبال وب ايراني براي اسپك بودم خوشحالم كه نظرم و خاطراتم رو از افرادي كه اسپنك شدن ميتونم براتون بنويسم .

  11. سعيد Says:

    راستي ايميلم رو براتون ميذارم خوشحال ميشم در اين باره اگه نظري داشتيد برام بفرستيد saeeblue1404@yahoo.com

  12. سعيد Says:

    راستي ايميلم رو براتون ميذارم خوشحال ميشم در اين باره اگه نظري داشتيد برام بفرستيد saeedblue1404@yahoo.com

  13. Sahar Says:

    سلام
    من سحر 18 از تهرانم
    دنبال يه اسپنكر خانم حرفه اي هستم
    تا حالا هم اسپنك نشدم
    اينم آيديم
    Sahar.khafan18
    منتظرم

  14. spanker majid Says:

    سلام
    موفق باشید
    اون خانمی که فیلمای اسپنکینگ می خواست با من تماس بگیره
    من یک آرشیو بزرگ از فیلمای کامل اسپنکینگ دارم

    spanker_majid@yahoo.com

  15. spanker majid Says:

    سلام
    موفق باشید
    اون خانمی که فیلمای اسپنکینگ می خواست با من تماس بگیره
    من یک آرشیو بزرگ از فیلمای کامل اسپنکینگ دارم

  16. Maral Says:

    سلام من موقع اسپنك شدن خودمو خيس ميكنم از ترس بابام هميشه تو خونه منو اسپنك ميكنه شورتو شلوارمم در مياره چيكار كنم؟تورو خدا بهم كمك كنيد اين ادرس ايميلمه:
    Maral_solasy@yahoo.com

  17. Maral Says:

    سلام من موقع اسپنك شدن خودمو خيس ميكنم از ترس بابام هميشه تو خونه منو اسپنك ميكنه شورتو شلوارمم در مياره.باسنمو حسابي لخت ميكنه و با تركه ميزنه چيكار كنم؟تورو خدا بهم كمك كنيد اين ادرس ايميلمه:
    Maral_solasy@yahoo.com

  18. masod Says:

    salam
    man masodam23 sale
    age khanomi baraye spank ya filme spank hast man dar khedmatam
    merc
    mehran_nt2005@yahoo.com

  19. رضا Says:

    من رضا 24 ساله از شيراز دنبال يه اسپنكر مخصوصا خانوم ميگردم لطفا ايميل بزنيد

  20. slave Says:

    salam ageh khanomi az ahvaz ye slave boy kamel mikhad be man mail bezaneh slave_barde2@yahoo.com

  21. احمد Says:

    من دنبال یکی از رشتمspank_er76

  22. رضا Says:

    من رضا 24 ساله از شيراز دنبال يه اسپنكر ترجيحاخانوم ميگردم لطفا ايميل بزنيد

  23. hasti Says:

    من دلم میخواد یه حسابی اسپنک بشم!!!ترجیحا خانم باشه!!!!و تهرانی………….

  24. paria Says:

    داستان ها اسپنك براي من ايميل كنيد

  25. mahsa Says:

    madaram hamishe zan baradaramo spank mikone.vaghti kare eshtebahi anjam bede.hesabi mizane dare kunesh ta ghermez beshe,ye vaghta ham baray ein ke bishtar dardesh biyad tu surakhe kunesh angosht mikone

  26. sara Says:

    salam man sara hastam va asheghe spank kardan va albate shodan,age kasi delesh mikhad spank kone va spank beshe mano add kone albate khanum bashe

  27. hasti Says:

    سلام
    من هم خیلی دلم میخواد اسپنک بشم….میشه بیشتر با هم اشنا بشیم؟؟؟اگه تهران هستی یه برنامه بریزم…دلم یه اسپنک سخت بشم…

  28. ناشناس Says:

    چند سال پیش که دانشجو بودم، وضع مالیم خیلی خراب بود. از شهرستان اومده بودم و در خوابگاه خیلی عذاب می کشیدم. یکی از دوستام یه خانم مسنی رو بهم معرفی کرد که می خواست تنها نباشه. برای همین دلش می خواست با یه دختر جوون زندگی کنه. من هم از خدا خواسته قبول کردم و رفتم خونه ش. وضعش خیلی خوب بود. چیزی هم از من نمی خواست. فقط گفت درساتو خوب باید بخونی و در کار خونه بهم کمک کنی. در غیر اینصورت باید بری.
    من قبول کردم.
    برام همه کار می کرد. حتی به درسام هم می رسید. آدم اهل مطالعه ای بود. چند سال هم خارج زندگی کرده بود. ولی بعد از یه مدت خوشی زد زیر دلم و درست و حسابی درس نخوندم. از قضا یکی از درسامو افتادم.
    روزی که اینو فهمید، گفت وسایلت رو جمع کن برو.
    من افتادم به خواهش و تمنا. اما فایده یی نداشت. بعد از کلی التماس قبول کرد که بمونم به شرط اینکه تنبیه بدنی بشم.
    من که فکر کرده بودم الان میاد چند تا با خط کش می زنه کف دستم، قبول کردم.
    وقتی وارد اتاقش شدم دیدم نشسته روی صندلی و به پاهاش اشاره میکنه. من که منظورش رو نفهمیده بود، هاج و واج نگاش می کردم. منو کشید طرف خودش و خوابوند روی پاش. بعد شروع کرد به زدن. حالا نزن و کی بزن. پشتم داغ شده بود.
    یه لحظه مکث کرد. فکر کردم تموم شد. دیدم نه داره شلوارمو در میاره. بعدش هم شورتمو در آورد. می خواستم مانع بشم که محکم زد روی دستم. بعد با یه بورس چوبی افتاد به جون باسنم. تا اومدم جیغ بکشم یکی هم زد توی دهنم. دیگه خفه خون گرفتم.
    با دستاش پاهامو باز کرد و چند تا هم زد وسط پام. بعد گفت پاشو. لنگ لنگون داشتم می رفتم که منو گرفت و گفت: کجا؟ هنوز تموم نشده.
    بعد منو برد توی اتاق خوابم و گفت خم شو روی نرده ی تخت. خم شدم. پاهام توی هوا مونده بود. 20 ضربه هم اونجوری خوردم.
    بعد منو طاقباز خوابوند و پاهامو آورد بالا و با یه روسری بست بالای سرم. قبلش دستامو هم بسته بود.
    خیلی ترسیدم . نمی دونستم می خواد چیکار کنه. یه خرده دست و پا زدم و گریه کردم.
    فهمید که ترسیدم. گفت کاریت نداریم این هم یه تنبیه. بعد اومد نزدیک و یکی از ماژیک های روی میز رو برداشت و فرو کرد توی معقدم چند بار فرو کرد و در آورد و دفعه ی آخر در نیاورد.
    حدود یک ساعتی در همین حالت موندم. بعد اومد ماژیک رو برداشت و در حالیکه دستکش به دستش بود یه خرده کرم زد به معقدم. بعد هم دست و پامو باز کرد.
    گفت از این به بعد اگه کوچکترین اشتباهی ازت ببینم از این بدتر تنبیه میشی.
    بعد از اون چند بار دیگه هم تنبیه شدم تازه یک بار هم با شلاق زد .ولی اون دفعه ی اول هیچوقت یادم نمیره.

  29. مجید Says:

    ظاهرا کسانی که اینجا مطلب نوشتند مبطلا به نوعی سادیم جنسی میباشند که اسمش spankofile میباشد.

  30. محمد Says:

    من هم به اسپنک علاقه دارم.اگه کسی اسپنکر میخواد درخدمتیم. spanker1362@yahoo.com

  31. ali Says:

    baraye man dastan be mailam ersal konid http://www.alispeedo13@yahoo.com

  32. ali spanker Says:

    hasty khanum chejur bahama shan shim. maileto baram bede asheghemistress@yahoo.com

  33. سپیده Says:

    اسپنک که خوبه تازه
    درد فلک خیلی زیادهههههههههههههه

  34. t Says:

    tr

  35. shalag Says:

    har khanomi dost dare shalag bokhoreh mail bezaneh ;shekangehgar@yahoo.com

  36. amin Says:

    سلام هر خانومي كه اسپنك دوست داره با اين اي دي تماس بگيره

    elcid_elcid36@yahoo.com

  37. k-1 Says:

    dokhtary ke falak bekhad p bede

  38. niloofar Says:

    manam asheghe espank shodan va spank kardan hastam albate ba khanoma

  39. ناشناس Says:

    واسه من داستان می فرستی ؟
    raha.2000@ymail.com

  40. هستی Says:

    منم اسپنک شدن رو دوست دارم……میشه بیشتر با هم اشنا بشیم؟؟؟؟؟میخوای ID منو؟؟؟؟؟

  41. هستی Says:

    عسل جان ……دوست دارم کمی بیشتر با هم اشنا بشیم…..منم عاشق اسپنکم

  42. شیده Says:

    من شیده 21 سالمه دوست دارم یه خانوم 27 ساله طوری اسپنکم کنه که گریه کنم لطفا بهم اس بدین
    فقط خانومها
    09375739453

  43. نیما Says:

    من نزدیک ۱0 ساله که ا سپنک میکنم اگه دختری هست که احتیاج به ادب شدن داره تماس بگیره

    newborn777@yahoo.com

  44. زهره Says:

    من یه دختره 24 ساله هستم. دوست دارم که یه پسر منو بذاره رو پاش و حسابی با برس تنبیه کنه تا گریم بگیره. هر کی پایس بیاد.
    ttabaii@yahoo.it

  45. mekabiz Says:

    mishe ye khanom mano spank koneh

  46. محمد Says:

    خانومایی که دوست دارن اسپنک بشن میتونن ایمیل بدن ( ترجیحا از تهران ) : islanderspanker@yahoo.com

  47. ناشناس Says:

    هر خانومي ميخواد اسپنك بشه به اي ديم پي ام بده(نيم بوز) *ashke.sard*

  48. ناشناس Says:

    سلام
    من تا حالا چند بار اسپنك شدم و دنبال يكي ميگردم كه هم اسپنكم كنه و هم برام داستان هاي باحال بفرسته البت بايد حرفه اي باشه
    الانم انقدر به دستور بابام مستخدمم اسپنكم كرده كه پشتم كلي كبود شده ولي بابام كار اونو قبول نداره و قرار خودش بياد و اسپنكم كنه بدي اش اينه كه هر وقت بابا اسپنكم ميكنه سر ضربه 50
    خودمو خيس ميكنم وبابا سر همين دوباره از يك ميشمره و تا دو روز هم هر شب ساعت 9 ،40ضربه ميخورم الانم يكي رو ميخوام كه بابا قبولش داشته باشه اين جوري از اسپنك اضافي و قطع پول تو جيبي معافم در ضمن بابا پول خوبي بهش ميده
    اينم ايميلم:
    Jnazbo@gmail.com
    فقط تورو خدا زودتر باهام تماس بگيريد

  49. ب Says:

    بببببببب

  50. محسن Says:

    من پسری28 ساله و اسپنکر هستم… خانوم یا آقایونی که دوست دارن اسپنک بشن اطلاع بدن… ایمیل بدین به این آدرس: mehdiheidari72@yahoo.com
    منتظرم

  51. محسن Says:

    سلام!
    خانوم هایی که دوست دارن اسپنک بشن با من تماس بگیرن
    09397480165
    من محسن 28 ساله و اسپنکر

  52. باران Says:

    ميس حرفه اي هستم

  53. باران Says:

    mas_ali99@yahoo.com
    ميس حرفه اي هستم. سالها توي اوكراين مهندسي پزشكي خوندم. اونجا اسليو زياد بود ولي بعيد مي دونم ايران اسليو واقعي پيدا بشه .اكثرا در حد اسپنك هستن. بهرحال اگه كسي Realبود بهم پيام شخصي بده

    • امیرررضا Says:

      سلام بچه ها

      لازم دونستم یه چیزی رو به همه
      من اهل زبون بازی نیستم
      خوب اسپنک می کنم ضمن اینکه رعایت حال طرفمم می کنم خصوصا تو اسپنک دخترا
      نامردی هم نکرده ام ونمی کنم . مثل بعضی از آقایون تواین وبلاگ که خبرشو دارم
      هم از دختراسکس می گیرن هم ازشون فیلم می گیرن هم بعدها باج وهم آبروشونومی برن وبه زور می برنشون
      خونه ده نفریشون می کنن.
      آبروی دخترا برام مهمه.درکشون می کنم که اونا فقط میخوان بخاطر اشتباهاتی که می دونن مرتکب شدن تنبیه واسپنک بشن نه
      اینکه یک عمر گرفتار بشن.من وجدانا تا حالا دختراوزن های ی زیادی رو اسپنک کرده ام اما هیچ کس جز خودمون نفهمیده ونخواهد فهمید
      از همه بچه ها میخوام که هر کاری می کنن مردو مردونه باشه .به هیچ دختر یا زنی نامردی نکنن
      ممنون

    • ناشناس Says:

      miss baran psaram spank mikham
      age khashen u tulani khub spank mikonin brdatunam misham

  54. ايمان Says:

    سلام من اسليوم و عاشق اسپنك اين ايدي brine_mind

  55. Armin Says:

    Real spanker
    spanker_xlx@yahoo.com

  56. helya Says:

    salam shoma hame sare kari hastid

  57. akbar Says:

    salam
    manam mikham spank besham
    man az hamedanam
    27 salame 180 100
    pm bedid

  58. ناشناس Says:

    salam
    man mikhastam spank besham ba ye khanoom e ja oftade age betoonid behem moarefi konid mamnoon misham.

  59. drago Says:

    فیلم، عکس، داستان اسپنک sadrinazi@yahoo.com

  60. drago Says:

    دنبال دوستان خانم جهت اسپنکینگ

  61. akbar Says:

    salam
    manam mikham spank besham
    man az hamedanam
    27 salame 180 100
    pm bedid
    hamedan_gay29@yahoo.com

  62. فرهاد Says:

    من می خوام اسپنک شم با هر شرایطیcatimatespank@yahoo.com

  63. D Says:

    من یک اسپنکر هستم ساکن تهران خانمهایی که دوست دارند اسپنک بشند ایمیل بزنند dIAMOND.19821@GMAIL.COM

  64. D Says:

    من یک اسپنکر از تهران هستم تجربه موفق اسپنک دارم خانمهایی که دوست دارند درباره اسپنک صحبت کنند و در صورت تمایل اسپنک بشند ایمیل بزنندDIAMOND.19821@GMAIL.COM

  65. D Says:

    من یک اسپنکر از تهران هستم تجربه موفق اسپنم دارم خانمهایی که دوست دارند درباره اسپنک صحبت کنند و در صورت تمایل اسپنک بشند ایمیل بزنند Diamond.19821@gmail.com

  66. bad boy Says:

    اسپنکر خانوم از کرج هست؟ 26 پسر 180 قد 75 وزن فقط اسپنکر خانوم از تهران یا کرج
    spanke_boy

  67. ستاره Says:

    اسپنکر حرفه ای برای اسپنکی دختر از همدان پیدا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ml_s11@yahoo.com

  68. محسن Says:

    من محسنم 16 سالمه مفعول هستم هر ژسری خاست بردش میشم و همه کاری براش میکنم09131262110

  69. Nt Says:

    سلام من یه دختر اسپنکرم دنبال یه دوست خوب می گردم که اهل اسپنک باشه دخترایی که پایه آشنایی هست همینجا واسم پیام بزاره(البته من لز نیستم)

  70. Nt Says:

    لطفا کسانی که پیغام میذارن یا مشهد زندگی کنن یا دانشجو مشهد

  71. امیررضا Says:

    salaam be hame
    man jeddan ye moshkeli daram khaheshan rahe hal bedin
    man har zan ya dokhtari ke spank mikonam vaghti dastab be basane berehnash mikhore kheili zood khodesho khis mikone
    joori ke paha va lebasaye manam khise khis mishan.
    age chizi rooo zanoom bendazam mifahman beheshoon bar mikhore
    begin chikar konam.harki behtarin pishnahado bede ye jayezeye toop barash daram vojdanan.
    agaram khastin bem mail konin
    amirreza.mashhoor@yahoo.com

  72. امیررضا Says:

    har khanoomi ke doost dare ye pesare khoobe doost dashtani spankesh kone , joori ke behtarin khatereye omresh beshe kasi ham chizi nafahme bem email bede.
    amirreza.mashhoor@yahoo.com

  73. مهران Says:

    سلام. من یه پسر سی سالم از تهران. تمایلات سلطه طلبی دارم و احساس میکنم تنبیه جنس مخالف برام مطلوبیت داره. قصد ازدواج با خانومی دارم که حس مکمل منو داشته باشه اگه خانومی با این تمایلات هست میتونه برای آشنایی بیشتر این id رو add کنه : master999777@yahoo.com شاید نیازی به تاکید نباشه که فقط کسانی که قصد ازدواج دارن نه رابطه دیگه.

  74. رضا Says:

    من اسپنک کردن و شدن رو دوس دارم
    rezatehroni@ymail.com

  75. ناشناس Says:

    بزرگترین سایت دانلود فیلم های اسپنک در ایران http://www.spank.uk.pn

  76. ناشناس Says:

    salam man ham kheyli dost daram spank besham
    melica.l1368@yahoo.com

  77. mamas Says:

    من مسعودم اسبنكر و ارباب حرفه ايي هر كس خواست بيام بدهmilichsedaf@yahoo.com

  78. ناشناس Says:

    man master rad 26 sale az teh,spankee ya slave f az teh tamas bgiran.
    rad.shalagh@yahoo.com

  79. mamas Says:

    مسعود مستر حرفه ايي برده هاي دختر و بسر بيام بدن—milichsedaf@yahoo.com—–09305184383

  80. علی Says:

    http://www.slave9999.blogspot.com

    کلیپ و عکس اسپنک

  81. ناشناس Says:

    slave moti khoshgel va kamelan harfgooshkonam misteri hast aya ba_man_beman2737

  82. mamas Says:

    مسعودم مستر اسبنكر و فلك كنده حرفه ایی دحترا و بسرا برده تماس بكیرن-09305184383———milichsedaf@yahoo.com

  83. negar Says:

    من نگار هستم یه اسپنکر جدی فقط دخترا میتونن پیام بدن
    negarsp123@yahoo.com

  84. ناشناس Says:

    man mikham espank shadid sham hata webi ghazal_ghazal378

  85. ghazal Says:

    mzn

    • ناشناس Says:

      ???
      ghazal jan ta ch had shadid mikhay spank beshi
      man age betunam biyam pishet baray spank shadidet amadam…..khyli rahat mituni motmaen bashi k in etefagh barat miufte…

      • ناشناس Says:

        غزل جان ایمیلتوبده برات فیلم وعکس اسپنک بفرستم
        من امیرررضاهستم واگه دوست داشته باشی اسپنکت می کنم جوری که شورتتوخیس کنی

  86. lvvvv Says:

    من فرهاد هستم ارباب و مستر فلک کننده و اسپنکر حرفه ایی برده های مطیع زنگ بزنن 09305184383

  87. ايمان Says:

    سلام من عاشق اسپنك شدنم دنبال يه همسر سختگيرم هستم ايدي brine_mind

  88. سعید Says:

    برده هستم برای میسترس.تجربه هم داشتم.
    09305175883

  89. ناشناس Says:

    غزل جان ایمیلتوبده برات فیلم وعکس اسپنک بفرستم
    من امیرررضاهستم واگه دوست داشته باشی اسپنکت می کنم جوری که شورتتوخیس کنی

  90. ناشناس Says:

    غزل جان ایمیلتوبده برات فیلم وعکس اسپنک بفرستم
    من امیرررضاهستم واگه دوست داشته باشی اسپنکت می کنم جوری که شورتتوخیس کنی
    amirreza.mashhoor@yahoo.com

  91. محسن Says:

    سلام به همگی
    محسن هستم 28 ساله و اسپنکر حرفه ای و دارای سابقه… خانم ها، دختران و پسران زیر 26 سال که دوست دارن تنبیه بشن و یک جلسه اسپنکینگ براشون برگزار کنم، به این ایمیل پیام بدن: MOHSENAZAD686@YAHOO.COM لطفا کسانی که واقعا حضوری قرار میذارن پیام بدن!
    منتظر دیدار

  92. MilaD Says:

    ده ساله که اسپنک و تنبیه می‌کنم، معاینهٔ کامل بدن قبل و موقع تنبیه, دخترای شیطونی که از اسپنک خوششون میاد پیام بدن

    real_spk@yahoo.com

  93. Milad Says:

    وبلاگ درکونی، اسپنک و تنبیه بدنی
    darkooni.blogspot.com

  94. majid Says:

    خانوما هرکي اسپنک ميخواد پي ام بده فقط تهران arbabmajid69@yahoo.com
    ياهو:arbabmajid69

  95. ناشناس Says:

    وای ینی میشه شوهر من منو اسپنک کنه من از وحشی بازی خوشم نمیاد فقط دلم می خواد یه مردی منو بذاره رو زانوش تا میتونه بادست بزنتم و منم تنبیه شم حسابی

  96. ناشناس Says:

    دوست دارم هم اسپنک بشم هم اسپنک کنم . نیما هستم از اصفهان. خانم هست کمکم کنه 09375440476================

  97. ناشناس Says:

    دنبال میسترس خشن وبیرحم میگردم برای اسپنک شدن حسابی
    کسیکه با دست و وسیله طولانی وخشن ومحکم تا آخر اسپنک کنه
    هر کی پایه است اس بزنه 09307133824
    پای گروپ اسپنک شدن از خانوما هم هستم که چند نفری حال کنید
    منتظرم

  98. spanker Says:

    سلام
    من از بچه گی از فیلمایی که توشون اسپنک بود خوشم میومد و نمی دونستم دلیلش چیه اگه تو فیلم یه نفر خصوصا مرد کتک می خورد و داد و بیدادش بلند می شد لذت می بردم .هیچ اطلاعاتی نداشتم تا حدود چهارسال پیش که با یه آقا آشنا شدم که خیلی مایل بود التش شکنجه بشه با صحبت باهاش با سیستم ارباب و برده و مازو خیزم و بقیه مسائل آشنا شدم ,و با مطالعات خودم فهمیدم که اسپنک خیلی مورد علاقه ام هست, از طریق نت به چند نفری به صورت تصویری و صوتی دستور می دادم و اونا هم خودشون رو اسپنک یا شکنجه می کردن,تا اینکه یک روز تو نت یه پسر که همشهری بود پی ام داد و گفت خیلی دلش می خواد اسپنک بشه بالاخره بعد چندبار صحبت و اصرار زیادی که کرد قرار گذاشتیم و رفتیم بیرون و تو ماشین تو یه جای خلوت لباسش رو در اورد و خوابید رو پام یکی دوبار ماشین رد می شدن اما کسی متوجه ما نبود .اول شروع کردم با دست اسپنکش کردم کم کم اه و اوه و آخ و اوخش در اومد خیلی لذت داشت,بعد با برس و خط کش چوبی و خط کش فلزی بلند و سیم انتن ماشین و کمربند و آخر با پدال چرمی اسپنکش کردم می گفت درد داره منم گفتم ساکت می زنم که درد داشته باشه,بعد اینکه کاملا سرخ شد دیگه ولش کردم ,سه روز بعد باز التماس کرد برای اسپنک بازهم رفتیم خارج شهر که خلوت باشه اینبار شکمش رو گذاشت روی پشتی صندلی و باسنش بالا بود شلوارش که کشید پایین دیدم همه جاش کبوده و نمی شد باز اونجا رو اسپنک کرد ,برای همین با پدال چرمی می زدم پایین باسنش خیلی دلش می خواست اینقدر کتک بخوره که گریه کنه اما بدلیل اینکه شرایط مساعد نبود و جایی نبود بازم به همین مقدار اسپنک رضایت دادیم هر دوبار می دیدم بعد اسپنک خیلی پررو می شد برای همین بهش گفتم که من برده پررو نمی خوام و تا مدتها التماس می کرد اما باتوجه به شرایط و رفتارش دیگه قبولش نکردم,بعد از اون دیگه این تجربه رو تکرار نکردم ,اما برای کسایی که این حس ها رو ندارن یا باور ندارن می گم که اینها واقعیه حتی اگر بگید که طرف روانیه, الان هم ازدواج.کردم و بچه هک دارم اما این حس هنوز با منه ,با دیدن فیلم ها و عکس های تنبیه لذت می برم و نمی دونم آیا اون کارهام درست بوده یا نه و آیا می شه بازهم انجام بدم یا نه,شاید باید آرزو کنیم که اگه اینا مسئله هست برامون حل بشه اگر هم نه تو ایران جاهایی باشه برای کسایی مثل ما,الانم.بگم اسلیو ها به من پی ام ندن که حالم رو بهم می زنن اون موقع دلم می خواد بهشون کنم اینم ایمیل من برای رد و بدل عکس و فیلم و اطلاعات. miss.spank

    • امین Says:

      salam khanom man key bade spank poro shodam be khoda hanozam to fekre on rozam behem pm bedin
      aminz2599@yahoo.com

    • امین Says:

      خانوم منم امین این مطالبی که اینجا هست کاملا درست اره اون پسری که اسپنک شد منم عاشق اسپنک شدنم نمیدونستم که خانوم رو ناراحت کردم خواهش میکنم بچه ها کمک کنن که دوباره حانوم اسیپنکم کنه
      من بابت کار بدی که کردم عضر میخوام یابت خم.ن کار اسپنکم کنید خانوم منو ببخشید بهم یه فرصت جدید بدین شما تنها اسپنکر شهرمون هستیتد و منم تنها اسپنکی هستم که فکرش سکس نیشت

  99. spanker Says:

    miss.spanker@yahoo.com

  100. spanker Says:

    miss.spank@yahoo.com

  101. مسعود Says:

    مسعود هستم از همدان کسی هست منو اسپنک کنه؟
    masoud_lave@yahoo.com

  102. روشنک Says:

    سلام من عاشق اسپنک شدنم… یک بار به دست برادرم اسپنک شدم… اما میخوام که اسپنکرم خانوم باشه….حتما» به من ایمیل بدبد
    از اسپنکهای مادرم خسته شدم…. بی صبرانه دنبال اسپنکر خانوم میگردم…. منتظر پیام از اسپنکر خانوم هستمroshanak.raha@yahoo.com

  103. روشنک Says:

    از تهران اسپنکر خانوم حرفه ای میخوامroshanak.raha@yahoo.com

  104. روشنک Says:

    هیچ خانومی از تهران نیست اسپنکر حرفه ای با وسایل حرفه ای؟ دوست دارم از درد جیغ و داد کنم… فریاد بزنم… اما دوست ندارم بعدا» جای اسپنکم بمونه… خواهش میکنم بهم پیام بدین

  105. روشنک Says:

    بابا من دنبال یه اسپنکر خانومم …. چرا نیست شدین همتون؟….من میخوام اسپنک بشم ملت اسپنکر خانوم

  106. ناشناس Says:

    slm man pouria hastam 22 salame dost daram ba shalvar spank sham.kasi mitone komakam kone?

  107. Amir Moosavi Says:

    گیلدا جان اگر فیلم می خوای به من میل بزن
    amirmoosavi49@gmail.com

  108. عاشق اسپنک Says:

    سلام من یه دختر 26 ساله هستم عاشق اسپنکم خیلی دوست دارم.و تمایل دارم با یه اسپنکر ازدواج کنم اگر کسی بود خوشحال میشم آشنا بشم که برای همیشه ادبم کنه..fgth470@yahoo.com

  109. عاشق اسپنک Says:

    درضمن تهران هستم

  110. عاشق اسپنک Says:

    دوست دارم شوهرم به خاطر اشتباهاتم اسپنکم کنه.

  111. عاشق اسپنک Says:

    از خانم ها اگر کسی هست بخواد اسپنکم کنه حاضرم. دوست دارم حسابی ادبم کنه

  112. عاشق اسپنک فاطمه Says:

    از خانم ها هم اگر کسی هست بخواد اسپنکم کنه حاضرم. دوست دارم حسابی ادب بشم

  113. نگار Says:

    http://www.newpersia.org

  114. محسن ایرانی Says:

    سلام . محسن هستم . عاشق اسپنک مثل خیلی از شما ! خانومهایی که تمایل به اسپنک دارن پیام بدن . spank_civil@yahoo.com
    ضمنا یک آرشیو 60 گیگی فیلم و عکس هم دارم که قیمتش توافقیه .

  115. ata Says:

    من یک بار تو 9 سالگی تو مدرسه توسط ناظم اسپنک شدم داشتم تو حیاط مدرسه از پنجره اتاق معلم ها رو دید می زدم که یک مرتبه باسنم به شدت سوخت سریع به عقب برگشتم و دیدم ناظممون با شلنگ در کونم زده همه بچه هایی که دورم بودن خندیدن از شدت خجالت سرخ شده بودم

  116. مجید Says:

    ارباب و اسپنکر هستم فقط برده ماده حضوری از تهران اس بدن 09191366415

  117. هیوا Says:

    سلام من کسی رو می خواهم که واقعا به خاطر خودم تنبیهم کنه نه حس لذت خودش که ازم سکس بخواهد دختر شیطونی هستم وهمش کارای بد انجام میدم تا حالا هم تنبیه نشدم

  118. هیوا Says:

    لطفا هرکسی می تونه باهم باشه با این شرایط دوستی اس بده نه رابطه دیگه وجدان داشته باشید 09356573475

  119. ناشناس Says:

    سلام.منم تا یک ماه پیش نمیدونستم که داستان پردازیهای من در مورد اسپنک تو واقعیت وجود داره.من از بچگی هر شب موقع خواب داستان پردازی میکردم .من اسپنک شدنو و اسپنک کردنو دوست دارم اما ببابت محرم و نامحرمی و هم اینکه نمیشه به کسی اعتماد کنم خودم خودمو اسپنک میکنم. میتونید راهنماییم کنید.

    • اسپنکر Says:

      ایمیلت رو بذار که بشه باهات صحبت کرد

      • ناشناس Says:

        سلام مجدد. ببخشید من ایمیل ندارم در حال حاضر.لپتابم خرابه و من الان با کامپیوتر خونه و سرعت خیلی پایین به بدبختی به این صفحه رسیدم.می دونید منم اسپنک شدن و اسپنک کردن رو فقط در مورد اشتباهات قبول دارم نه چیز دیگه.نمیدونم شاید بخاطر کتکایی که از بابام میخوردم این حس بوجود اومده.اما با نبیه مخالف نیستم ولی چون کتکای بابام قاعده و قانونی نداشته شای و هردم بیلی بوده از عصبانیت مردا خیلی می ترسم.با اینکه من تو اجتماع با مردا مسلما ارتباط اجتماعی دارم اما واقعا میترسم.از این حس خودمم از روزی که فهمیدم واقعا وجود داره تو افراد بیشتر ترسوندتم.ز طرفیم دختر شیطونی هستم و بعضی وقتا واقعا دلم کتک میخواد.بگم شیطنتم خدای نکرده بد نبوده و نیستا.اما خودم میدونم که میتونم بهتر ازینا باشم.گفتم که تنبیهو فقط برا اشتباها قبول دارم نه رابطه دیگه.اما متاسفانه حسیه که حتی نمیتونی به خواهرت بگی چه برسه به ادم غریبه.این داستانایی که هم خوندم همش تنبیه بوده اما از رو عصبانیت که واقعا وحشتناکه.تو این دوره زمونه کسی دلسوز کسی نیست جز پدرو مادر که اونم خیلی مهمه تو تربیت با بچه هاشون چطور برخورد کنند.من دوست دارم بیشتر بدونم و به خودم کمک کنم چون میترسم .تورو خدا غیر از سکس و نیاز جنسی به این حس نگاه دیگه ای هم داشته باشید .شاید خیلیلاتون من مسخره کنید اما مهم نیست .و تنبیه از نوع اسپنکو دوست دارم.میشه چند تا سایت بهم معرفی کنید.متاسفانه فیلتر شکن من زیاد قوی نیست .

      • امین Says:

        aminz2599@yahoo.com
        خانوم شمارتونو گم کردم جان امین بهم میل بزنید

      • امین Says:

        خانوم شمارتونو گم کردم جان امین بهم میل بزنید

  120. امیررضا Says:

    تنبیه کردن آدما جزبخاطر اشتباهاتشون به نظر من کاملا اشتباهه
    حتی در مواردی که خودشون از مابخوان تنبیهشون کنیم هم معتقدم حتما کاربد یاکم کاری کردن که خودشون لازم می دونن بخاطرش تنبیه بشن
    من به تنبیه معتقدم نه تحقیر

    • ناشناس Says:

      سلام اقا امیر رضا.شما اسپنکر هستید.نمیدونم چطور کسی از شما میخواد تنبیهش کنید وبهتون اعتماد میکنند.خدای نکرده قصد توهین ندارم فقط سواله.شما اقایید ومن خانم.میشه بفرمایید تنبیهشونو خودشون میگن یا شما تصمیم میگیرید گه با چی و چطوری تنبیهشون کنید؟من همونطور که گفتم قبل از خوندن تکست های در مورد اسپنک همیشه خودم برا خودم تداد ضربه ها و نحوه اون رو. اونم از تو چند تا فیلم تو ذهنم و شاید چند بار به خودم جرات دادم با کمربند بزنم چون از دست خودم عصبانی بودم.میشه راهنماییم کنید؟ممنون میشم.

      • امیررضا Says:

        سلام ناشناس
        من همونطورکه گفتم ازطریق ایمیلم بهم میگن که کاربدی کردن ولازم می دونن که تنبیه بشن میزان تنبیهومعمولامن براشون تعیین می کنم نوعشم می ذارم به انتخاب خودشون .درموردتنبیه فقط بدون تنبیه برابهترشدن اخلاق ورفتارماست.براتنبیه شدنت بی گداربه آب نزنی وکاری نکنی که بزرگترین تنبیهای عالمم نتونه جبران خسارتتو بکنه. مواظب باش .بنظرمن اول طرفتوبشناس بعدم بذاراون بیاد جایی که توهستی نه اینکه توبری پیش اون .مابقیشم خصوصیه خواستی ایمیل بده بهت ایمیل می کنم

  121. امیررضا Says:

    قصدتوهین ندارم
    اماخیلی ازاین دوستانی که میان توسایت ادعای اسپنکری حرفه ای می کنن هنوزدستشونم به ترکه وکمربندنخورده چه برسه به تنبیه واسپنک.اینهافقط میخوان از آب گل آلودگرایش دختروپسرابه تنبیه وادب شدن ماهی بگیرن وکارای دیگه شونو پیش ببرن.
    یه اسپنکراول ازهمه بایدخودش ادب شده باشه خودش کامل شده باشه که بتونه دیگرانو کامل کنه .
    وگرنه تنبیه شدن بدست یه کسی که خودش بیش ازهمه نیازبه تنبیه شدن داره به نظرمن رنجوندن تن وروح خودمون بیش نیست

    • pedram Says:

      یه اسپنکراول ازهمه بایدخودش ادب شده باشه خودش کامل شده باشه که بتونه دیگرانو کامل کنه . manzuret ine k spanker ham bayad bray spank krdan aval bayad khudesh spank shode bashe???

    • هیوا Says:

      امیر رضا لطفا بامن تماس بگیر من چند وقته دنبال دوستی با افکار شما هستم هیوام شمارمم تو این سایت هست البته خودم نگزاشتم کسی واسه ادیت کردنم این کارو کرد

  122. ناشناس Says:

    سلام.بلاخره ایمیلمو درست کردم.اما با این کامپیوتر قرن بوق به سختی وارد شدم.ممنونم از راهنمایی شما.ادرس ایمیلمو میزارم. خوشحال میشم با خانما و اقایون بیشتر تبادل اطلاعات کنم اما اعتماد کردنو چی کار کنم؟ در ضمن ااقا امیررضا من چطور باید طرفمو بشناسم؟این ادرس ایمیلمه.
    rahayegane93@gmail.com

  123. Milad Says:

    دخترای شیطونی که دوست دارن تنبیه بشن و درکونی بخورن پیغام بدن، من ده ساله که تنبیه می‌کنم
    realspk@yahoo.com

  124. ناشناس Says:

    سلام.گفتن کلمه دوست دارم تنبیه بشم معنیش این نیست که بخوایم همش در حال کتک خوردن باشیم. فکر کردن به تنبیه برا من نوعی یعنی وجدانی دارم که به خاطر انجام کار اشتباه درد گرفتهو وباید مداوا شه.تنبیه فقط کتک خوردن نیست.یه اخم.یه قهر. یه داد.انجام کار ی که واسه من مثلا سخته هم تنبیه محسوب میشه.اما اینجا مثل اینکه بعضی دوستان فقط به درد اسپنک و یا شنیدن صدای اسپنکی موقع کتک خوردنشون بیشتر اهمنمیت می دن. خدا به داد زن و بچه آیندت برسه.من نوعی تنبیهو قبول دارم نه از رو دوست داشتن بلکه از رو اعتقاد به اینکه همیشه نمیشه همه چی مثبت باشه چون انسانیم و فرصت طلب و مسلما خطاهایی داریم.شاید تا یه زمانی کسانی باشن که بهمون امرو نهی کنند اما از یه بازه زمانی به مرحله ای میرسیم که مستقل هستیم و اگه تونستیم با توجه به مستقل بودنمون قبول کنیم اشتباه کردیم و باید پاش باستیم هنر کردیم. گفتم تنبیه فقط اسپنک شدن نیست هرچند میدونم موضوع این وب فقط اسپنکه.

    • امیررضا Says:

      متاسفانه این سایت پرشده ازکسانی که فقط اسپنکو می شناسن وبهش فکر می کنن نه تنبیهو
      ازه اگر منصف باشن وبه بدتراز اینش فکر نکنن.من خودم به عنوان معلم بارهاشده دانش آموزامو تنبیه کرده م به شکلای مختلف اما توتمامشون شخصیتشونو بالا برده م نه پایین.جوری که دقیقا می دونستن براچی دارن تنبیه میشن
      حتی وقتی باخط کش محکم می زدمشون .تنبیه نشون دادن راه درسته البته بایه کاری که طرف یادش بمونه راه غلط چه نتیجه ای داره

  125. ناشناس Says:

    سلام.اقا امیر رضا متاسفانه من اشتباهی ایمیل ارسالی شمارو پاک کردم.اعصابم حسابی خورد شده از دست این کامپیوتر .مرورگرش جوابگوی صفحه ایمیلم نیست.هر کار هم میکنم نمیشه.دیشبم که بدبختی توصفحه رسیدم ایمیل شما و خانم دیگه ای رو نتونستم باز کنم. باید برم کافی نت.لطفا ایمیلتونو دوباره واسم ارسال کنید. ممنون میشم.میبینید یکی از مواردی که خودم میدونم باید تنبیه شم همین تنبلی کردنمه.البته نمیدونستم ایمیلی داشتم یا نه.نمیدونم چرا با اینکه دختر خودساخته ای هستم بعضی وقتا انگار باید زور بالا سرم باشه با اینکه اصلا دوست ندارم کسی بهم امرو نهی کنه.در ضمن خیلی خوشحالم که شما به عنوان کسی که اموزگار هستید دید مثبتی به تنبیه دارید.از ادمای خود باخته ای که دنبال هوی و هوسشون هستند متنفرم.میترسم از روزی که خدای ناکرده حس من به اندازه حسای وحشتناکی که بعضی از این دوستان ابراز کردند تبدیل شه.خواهشا کمکم کنید.

  126. ناشناس Says:

    لطفا دوستان اگه مقاله یا داستان دارند بتونند واسم ارسال کنند ممنون میشم.در ضمن خواهشا به فکر تربیت از تنبیه شدن باشید نه ترویج تنبیه اونم از نوع مسایل خصوصی زندگیتون.دونستن بد نیست به شرط اینکه از دونسته هاتون برا بهتر شدن و راهنمایی درست و خداپسندانه استفاده کنید نه را غلط.ببخشید دوست نداشتم تو کار کسی دخالت کنم اما وجدانم اجازه نمیده نظرمو نگم.ببخشید.منم اگه اینجام یعنی گرایش دارم اما تمام سعیمو میکنم دختر خوبی باشم تا به تنبیه خودم فکر نکنم.نمیخوام بگم اسپنکو دوست ندارم اما بازم میگم فقط برا تنبیه .خوب اونم که کسی نیست تنبیهم کنه .پس با دونستن فقط سعی دارم به خودم کمک کنم همین.

  127. هدی Says:

    من عاشق برده بودنم دلم میخاد یکی لختم کنه و بزارم روی پاهاشو و حسابی اسپنکم کنه …کونمو محکم بگیره و با کمربند بکوبه روش …کلن بدنمو در اختیار خودش بگیره …روی من تسلط داشته باشه …با خشونت کامل باهام رفتار کنه ….مثل یه حیوون و سگ باهام رفتار کنه …پستونامو محکم فشاربده و ببندشون …حسابی کتکم بزنه
    black_veil3000@yahoo.com

  128. اسپنکر Says:

    سلام
    خانومی از کرمان که مایله توسط اسپنکر خانوم کنترل و اسپنک شه به ایمیل زیر پیغام بفرسته miss.spank@yahoo.com

  129. نسیم Says:

    منم دوست دارم اسپنک شم… خانومی هست که کمک کنه؟!!

  130. اکادامیک اسپنکینگ Says:

    سلام نسیم وهمه خانمایی که میخواین اسپنک بشین یاشماهایی که اسپنکرین سایت اکادامیک اسپنکینگ برای تاسیس اکادامیک تاسیس شد acadamicspanking.blogfa.comفقط بالا سرچ کنیدمنتظیم

  131. هیوا Says:

    سلام
    هیوا هستم شماره منو کسی گذاشت تو این سایت اومدم اینو بگم
    اما کامنت هارو که خوندم از افکار امیر رضا خوشم اومد و همیشه دنبال یه همچین افکاری بودم

  132. هیوا Says:

    و همیشه دنبال یه همچین دوستی بودم من 22 سالمه و تهرانی هستم خوشحال میشم اگر امیر رضابامن تماس بگیری لطفا امیر رضای حقیقی الکی به اسم امیر رضا تماس نگیرید وجدان داشته باشید ممنون

  133. هیوا Says:

    من مثل بقیه از تنبیه شدن لدت جنسی نمیبرمم بلکه فقط می خواهم حس تعلق و مهم بودن روتجربه کنم تنبیه از روی دوست داشتن و ازاونجا که می دونمخیلی کارای بد دارم نیاز دارم به کسی که مثل امیر رضا این کارو واسه خودم انجام بده وازم سکس نخواد

  134. هیوا Says:

    متاسفانه تو ایران کم میشه کسی رو پیدا کرد که تنها واسه خودت تنبیهت کنه و به فکر حس جنسی خودش نباشه

  135. هیوا Says:

    لطفا اگر کسی این حس رو نداه که فقط واسه خودم تنبهم کنه تماس نگرین ممنون

  136. farzad Says:

    هیوا من باکسی تماس نمیگیرم اماسابقم مناتاییدمیکنه هم میتونی توی وبلاگ اکادامیکم بری هم به ایمیل بیا تاببین به چه کسی اسپنکرمیگن البته اگه واقعامیخوای تنبیه بشی وپیشرفت کنیfarzadamini2000@yahoo.com

  137. هیوا Says:

    لطفا کسی دیگه بامن تماس نگیره ازتون خواهش میکنم دیگه تماس نگیرید

  138. farzad Says:

    چی شد هیوا به من ایمیل نزدی گفتی اسپنکرخوب میخوام پس چی شد؟

  139. farzad Says:

    سلام بچه هامژده سایت اسپنکینگ راافتتاح کردم به چندتااسپنکرخانم واقانیازمندیم واسپنکی پس عجله کنید فارسی سرچ کنید اکادامیک اسپنکینگ وبلاگماپیدامیکنیدمنتظرم

  140. spanker Says:

    به چنداسپنکرخانم وچنداسپنکی نیازداریم نشانی وبلاگ اکادامیک اسپنکینگ

  141. mahdad Says:

    سلام کسی نبود برای من فیلم و عکس اسپنک خانوم رو بفرسته؟
    mahdad73modress@gmail.com

  142. آرش Says:

    سلام من اسپنکر آرش هستم 32 ساله و دندانپزشک از تبریز و تهران. اگه کسی هست که بخواد من اسپنکش کنم یا در این زمینه باهم صحبت کنیم باهام تماس بگیره 09370444665

  143. رضا Says:

    سلام—-برای ارتباط و دوستی به خانم های سن دار علاقه دارم من28سالمه0939.797.8241

  144. ناشناس Says:

    امیر
    این ارش هرچی میگه دروغ میگه گول نخورید یه اشغال به تمام معناست

  145. فرزاد Says:

    سلام بچه ها تصمیم دارم از 3تیر ماهانه گردشی یک اکادامی اسپنکینگ گردشی هر ماه در شهر شما راه بندازم هرکس میخواد شرکت کنه برام ایمیل بزنه به حدود 6اقا و6خانم کافیه وهرکس هم که مکانی داره بهم خبر بدهfarzadamini2000@yahoo.comمنتظرم
    این هم ادرس وبلاگمه اکادامیک اسپنکینگ

  146. ارباب فرهاد Says:

    مستر فرهاد هستم ارباب و اسپنکر حرفه ایی برده هایی که میخوان خدمت کنن اس بدن و کامل خودشون رو معرفی کنن .فقط برده های دخترو زن رو قبول میکنم با برده های پسر زیر 22 سال 09370442333

  147. رضا Says:

    سلام–برای ارتباط و دوستی به خانم های سن دار علاقه دارم من28سالمه09397978241ارباب و برده ام

  148. کامران Says:

    کامران هستم مدتیه دنبال یک کسیم که کاراما کنترل کنم وفهمیدم یک خانم جدی باشه بهتره و هروقت تنبلی کنم تنبیهم کنه هنوز پیدانکردم اوضاعم به هم ریختس لطفا کمکم کنید لطفا این ایمیلمهaghakhoshgele12@yahoo.com

  149. داریوش Says:

    سلام—-من علاقه ی زیادی به خانم های چاق و تپل و سن بالا برای دوستی دارم من27 سالمه09302836630برده ام

  150. Milad Says:

    وبلاگ تنبیه، اسپنک و درکونی
    www.http://darkooni.blogspot.com

  151. امین Says:

    سلام خانوم(miss.spank) امین هستم همون که خاطرشو اینجا نوشتین منم مثل شما هنوز دنبال اسپنکم ببخشید اگه کار بدی کردم ترو خدا منو ببخش من دوست دارم جبران کنم و اجازه بدین اسپنک شم جان امین منو دوباره قبول کنید بچه ها لطفا از خانوم بخواید منو ببخشه و اسپنکم کنند

  152. ساناز Says:

    سلام . من ساناز هستم 18 سالمه و تا حالا اسپنک نشدم ولی الان دلم یه اسپنک میخواد و حتما خانوم باشه درضمن من اذریم اگه کسی هست پیام بده تا اطلاعات دقیقترم بدم.
    a2z3.a75z@gmail.com

  153. amin Says:

    خانوم های اسپنکی یا اسپنکر از کرمان پیام بذاریدaminz2599@yahoo.com

  154. بهزاد Says:

    سلام من خيلي وقت هست كه دونباله spanker خانوم يا دوختر ايراني در انگليس ميگردم كه منو تنبيه كنه, اگر كسي مايل به اين كار باشه لطفا به من email بزنه كه بيشتر با هم اشنا بشيم.
    Blsvmfe@hotmail.com

  155. هدی Says:

    من که دوست دارم موقعه ی اسپنک حتمن ازم فیلم گرفته بشه
    واقعن دیگه کی ف کامل میشه اینجوری
    آخر شهوت و تسلیم شدن محض تن در برابر اسپنکره

  156. ناشناس Says:

    من قبلا ایجنا چند تا اسپنکی واقعی پیدا کردم اما مندتی که دیگه کسی نیست اگر کسی واقعا اهلش هست نه برای تفریح اینجا میلشو بده

  157. نوید Says:

    اسلیو هستم. 21 سالمه. دنبال مستر یا میسترس از تهران.
    spank, ass worship, foot worship, va karaye dige
    navid.slave@gmail.com

  158. میهن Says:

    ککممم

  159. ناشناس Says:

    سلام. من احمد 24 ساله از تهرانم و اسپنک شدن یکی از فانتزیام هست. ایمیلم هم alef@inbox.com اگه روش و نحوه اسپنکینگ مورد علاقه تون رو هم بهم بگید ممنون میشم.

  160. نیما Says:

    من معلم خصوصی ریاضی هستم خانم هایی که میخواند در مورد اسپنک صحبت داشته باشیم پست بگذارند ضرر نمیکنند nimanima2825@gmail.com

  161. علیرضا ارباب و اسپنکرم Says:

    سلام………………….عاشق خانم های سن دار هستم..من برای دوستی و ارتباط به خانم های سن دار علاقه دارم و دوست دارم دوستی از این سن از خانم ها داشته باشم من27سالمه11 95 025 0901 تنبیه بدنی موجود است

  162. علیرضا ارباب و اسپنکرم Says:

    سلام………………….عاشق خانم های سن دار هستم..من برای دوستی و ارتباط به خانم های سن دار علاقه دارم و دوست دارم دوستی از این سن از خانم ها داشته باشم من27سالمه11 95 025 0901

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

